Google Chrome Sildim Ama Yükleyemedim Hatası


Merhaba arkadaşlar bugün yanlışlıkla google chrome sildim ama yükleyemedim bu sorunu çözdüm altaki adımları izleyin:
Google Chrome yükleyicisi başarısız oldu; bu hata karşımıza çıkıyor

bu gibi durumlarda şu adımı izlerseniz sorununuz giderilecektir.

1. başlattan çalıstıra gelerek regedit yazıp enter e basalım. (win7 de baslattaki arama cubuguda olur.)
2. gelen yardan su yolu izleyelim  HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE \Google\Update\Clients\ tıklayıp alt bölümde yazan {430FD4D0-B729-4F61-AA34-91526481799D}’  kısmı sag tık yaparak sil diyelim
3.   Su yolu izleyelim   HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE \Google\Update\Clients\, tıklayıp alt bölümde ki {430FD4D0-B729-4F61-AA34-91526481799D} silelim.    
2  ve  3. seceneklerden birisi görünmeye bilir onemli degil sadece tek secenekte google varsa orda kinide slimeniz işe yarar.

4 yorum:

  1. TEŞEKKÜR EDİYORUM SİZE PROBLEMİM giderildi

    YanıtlaSil
  2. KARDEŞ GOOGLE BÖLÜMÜNÜ AÇTIM AMA UPDATE DİYE BİR ŞEY YOK GOOGLE YAZAN BÖLÜMÜN ASLTINDA Chrome ONUN ALTINDA Extensions ve NativeMessagingHosts başlıkları VAR NE YAPMALIYIM LÜTFEN BANA YARDIMCI OLUR MUSUN ALLAH RIZASI İÇİN

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler kardeş

    YanıtlaSil